tirsdag 23. desember 2008

Tusen takk! Thank you! :)

Se hva jeg har fått av Janne! En nydelig utmerkelse, fulgt av en flott tekst. Tusen takk! :)

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Look what I've got from Janne!

"The blog invests and believes the PROXIMITY - nearness in space, time and realationship! These blogs are exceedingly charming.
These kind bloggers aim to find and be friends.
They are not interested in prices or self-aggrandizement.
Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated.
Please give more attention to these writers!

Deliver this award to eight bloggers who must choose eight
more and include this cleverly written text into the body of their awards."


Hvem får denne fra meg? Jeg har så lyst til å gi den til dere alle som står på lista mi. Men denne gang skulle jeg velge åtte. :)

I wanted to give this award to everybody, but this time it was to eight people. :)

Jeg gir denne awarden videre til/I'll pass this award on to: Aud, Malin aka Boop, Daniel, Elin A, Elsi, Gunn Marit, Nina og Kristian.

4 kommentarer :

Else Irene sa...

Hei Trine :)

Tusen takk for det nydelige julekortet som lå postkassen i dag!! Ønsker deg og gubben også en riktig god jul og et godt nyttår :)

Og ikke minst tusen takk for den flotte awarden du har gitt med:)

Juleklem fra elsi

Gunn Marit sa...

Hei Trine, tusen takk for award, det var trivelig! Håper du nyter juletiden, ønsker deg et riktig godt nyttår også! Klem fra Gunn Marit

Aud sa...

Så kjempekoselig dette var, Trine! Tusen takk!
Takk også for det alldeles nydelige julekortet jeg fikk fra deg!♥ Det står fremme og blir beundret av meg og alle som ser det!

Fortsatt God Jul!{{{klem}}}

Beata Ewa sa...

Takker så meget for det nydelige kortet jeg fikk - kjempekoselig!!!

Ønsker deg og dine en riktig koselig nyttårskveld, og et gledesfylt, kreativt og godt nytt år!

Klem fra Beata