lørdag 21. mars 2009

Scraporama - kurs m/Linda Salte

Denne helgen er det scrappe- og stempelmesse, Scraporama på Exporama, Hellerudsletta. :) Jeg hjelper Kari på messa, på standen til North Star Stamps. :) Det har vært ganske hektisk i dag, mange som skulle shoppe! :) Litt utpå dagen måtte jeg overlate Kari og JT for seg selv mens jeg gikk på kurs noen timer. Det ble et koselig kurs der Linda Salte tok oss igjennom et veggbilde med gesso, bivoks og overføringsteknikk bla. :)
Jeg har lagt til et par blomster og tatt litt brunfarge langs kantene samt litt brunfarge på småblomstene, ellers er bildet som Linda's eksempel. :) Str. 21 x 17,5 cm.

There a big scrapping and stamping convention Scraporama at Exporama, Hellerudsletta this week end. :) I'm assisting Kari, North Star Stamps. :) After some crazy hours I had to leave her and JT to themselves for a class with Linda Salte. We went trought gesso, beeswax, transfer technique etc. I haven't changed it much, just added some flowers and edged the backround with distress ink. :) Size: approx 8 " x 7 ".



5 kommentarer :

Mariannes gjenbruk sa...

Så flott bildet ditt ble Trine ;-) Det var koselig å ha deg som nabo på kurset!!!!

Iren sa...

For et lekert kurskort Trine! Tenker dere koste dere på messa ;o)

Ha en fin søndag!

Klem

Salte sa...

Se der ja!! Tusen takk for koselige ord. Jeg har hamstret servietter :) hehe

Bibbi sa...

Nyyyydelig!!

Gunn-Hege sa...

åååååå, detta var lekkert gett!!!!!
Så gjennomført, ble helt stum nesten da jeg så det.....
Nydelig Trine!!!!