tirsdag 26. april 2011

Trekk til verktøyvesken/Cover for my tool bag

I alle år jeg har dratt på treff så har jeg brukt en plastikkpose til verktøyvesken. Men, det holder ikke - den  revner fort og ting detter lett ut. Har nå en annen verktøyveske og har likegodt sydd et trekk til den. :) Vurderte å lage en veske/bag, men lot være da jeg løfter verktøyvesken i dens eget håndtak. Og derfor lagde jeg den heller ikke slik at den dekker det høyeste i vesken. :)

Jeg har ikke pyntet den på utsiden. Dette for å unngå at noe setter seg fast osv. når den pakkes i bilen. :)

Som dere ser så er det mye smått oppi og ting som henger rundt. :)
 Og slik ble trekket. :-)

Stoffet er Minna fra Ikea, kr. 59,-/m. Brukte ca. en halv meter på trekket. :)

A very easy fabric cover for my tool bag. It's made of the fabric Minna from Ikea and I used approx. 0,5 m. :) I have not embellished it on the outside. I do not want it to get stuck etc. to anything else during transport. :)

4 kommentarer :

WencheP sa...

Så flott den ble Trine! Skikkelig god idè.....

-Wenche

MereteN sa...

Fantastisk, Trine. Jeg må få tegne av mønsteret ditt. Har ikke denne typen tote selv ennå, men den står høyt på ønskelisten.

Marianne sa...

Kjempesmart!!
Ha en fin dag :-D

Gro sa...

Så smart den var, Trine! Du er jo flink med symaskinen også du!