fredag 25. november 2011

Tiden flyr avgårde :)

Det er en stund siden forrige innlegg. Jeg har vært opptatt med flere treff og oppussing. :)
Det var mye jobbing på messa, fikk pratet litt med flere men noen rakk jeg bare å vinke til! :)

Har kost meg på Skitreffet, Hønetreffet, Grorudtreffet og sist helg på Langhus. :) Pga. oppussingen så måtte jeg pakke til treffene før Skitreffet slik at det var lett å få frem det jeg skulle ha med (alt annet bortsett fra papir havnet i esker på terrassen). ;-) Jeg pakket bare for julekort så det er det blitt! :) Har fått laget mange gjennom året, frem til nå ca. 4 julekort i måneden. Og med kortproduksjonen på treffene så viser siste telling at jeg har et overskudd av julekort, så blir de ikke solgt så har jeg til neste år. :o) Bilder av kortene kommer senere. :)

Oppussing ja..., oj, oj, oj.... Selv om Trinegubben er syk så ville vi gjøre noe her hjemme. Få noe annet å prate om enn Utøya. Sakte men sikkert begynner vi å bli ferdige. :) Jeg har fjernet tapet og deretter pusset og grunnet, tok ned noe av kjøkkenet og Trinegubben tok resten for deretter å få alt ut i kjelleren. Det kom container til dugnaden så da bar jeg alt sammen ut og ned i containeren - det ble mere trim enn en aerobictime! :o)

Vi skulle "bare" pusse opp kjøkkenet... Det ble fjerning av vegger, maling av tak og reparering av gulv samt nytt gulvbelegg også. Og da måtte jeg pakke sammen hobby- og datakroken min. Endte opp med å ha pc'n på et trillebord - tungvint, etterhvert fikk jeg rigget meg til med en eske oppå en stol, og med en plate oppå esken så fikk jeg et musebord også. ;-) Har tatt noen bilder underveis i oppussingen, skal se over de etterhvert og legge ut noen før- og etterbilder. :)

0 kommentarer :