lørdag 19. oktober 2013

Tiden går... og idag har jeg vært på kurs :)

Det er lenge siden et innlegg her i bloggen, alt for lenge siden. Kanskje jeg idag har fått piffen tilbake og kan oppdatere litt oftere ihvertfall. :)

Siden sist har det vært sommer og vi er nå langt utpå høsten, snart vinter. ;) Jeg har vært på både Drøbaktreffet, Hønetreffet og Skitreffet i høst. :) Har fått laget noen bursdagkort og julekort. Forhåpentligvis kommer det bilder av de etterhvert her. ;)

Idag har jeg gjort noe helt annet - har vært på sykurs! :) Gjennom Bærum Lappelag var vi fire stykker som fikk gode instruksjoner av Hege. Jeg fikk mange tips og har ikke pakket vekk symaskinen enda. :) "Må" nok gå til innkjøp av et par linjaler til. ;) Hege er en kreativ dame som har mange hobbier, ta gjerne en titt innom bloggen hennes: http://heget.blogspot.no/

 

0 kommentarer :