mandag 11. november 2013

Toalettmappe :)

Da har jeg fått laget noe av den stoffbiten jeg sydde sammen av Tim Holt'z-stoffbitene. :) Jeg har klippet en bit som skal bli en del av en veske og så en bit som ble en toalettmappe. Jeg har mer igjen... ;)

Jeg har lett rundt på nettet og det finnes mange oppskrifter på toalettmapper, men fant ingen som var akkurat slik jeg kunne tenke meg. ;) Denne toalettmappen jeg har lagd i helgen er en "kladd". ;) Neste gang skal jeg gjøre det litt annerledes. :) Jeg syr ikke mye, så det er greit å "kladde" - akkurat som med stempling... :D

Når man leter på nettet så får man bare sååå mange ideer så jeg bruker Pinterest til å samle de. Der har jeg bla. samlet en del tips om toalettmapper, bager og vesker under "søm". Og noen av tipsene skal jeg nok bruke på neste toalettmappe. ;)


0 kommentarer :