tirsdag 28. januar 2014

Weekendbagkurs med Wallenborg

I helgen som var var jeg på et sykurs arrangert av Lørenskog Husflidslag. Andre Wallenborg holdt kurs i sying av en weekendbag, hans design. :) Vi var 10 damer på kurset og det ble en hyggelig og kreativ helg, vi fikk masse tips av Wallenborg og kunne også dele tips med hverandre underveis. :)
For noen uker siden var jeg uheldig å fikk ødelagt symaskinen min. :( Jeg kunne fått låne en men ville ikke ta sjansen i tilfelle noe gikk galt. Fikk til slutt lånt en maskin der jeg kommer til å kjøpe ny symaskin, så helgen var reddet! :)
Service på maskinen ville kostet halvparten av hva maskinen kostet meg ny så det er den ikke verdt. Neste maskin blir noe helt annet, den blir mer enn en vanlig husholdningsmaskin. ;) Gleder meg! :)

Andre Wallenborg er en flink lærer så jeg kan absolutt anbefale kurs med ham. Han holder kurs i vesker, bager og lommebøker rundt omkring i landet. :)

Her er mitt resultat, stoffet er kjøpt for lenge siden hos Stoff og Stil. :) Størrelsen er tilpasset til å kunne ta med seg inn på fly. ;)


Har litt stoff igjen så kanskje det blir en toalettmappe etterhvert. :)

0 kommentarer :